Khamkeo Vilaysing Wtwssqwyla0 Unsplash

Samen zorgen we voor goede service en snellere schadeafhandeling na storm Poly!

Gisteren zijn delen van ons land geteisterd door storm Poly. Bij ons leidt dit tot meer schademeldingen. Om deze schades zo prettig en vlot mogelijk af te handelen, vragen we om je hulp. Vanzelfsprekend willen we, samen met jou, ook nu de service bieden die relaties van ons gewend zijn

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat storm Poly zoveel schade heeft veroorzaakt. Hieronder geven we daarom een aantal tips om jouw relaties te ondersteunen en zo de samenwerking tussen jou en ons te versterken en de schadeafhandeling te bespoedigen.

  • Adviseer je relatie herstel in natura. Hiermee wordt jouw klant ontzorgd. We werken hiervoor samen met MainPlus. Zij bieden als voordeel dat zij een landelijk netwerk hebben met herstellers die snel ter plaatse de situatie kunnen beoordelen, noodreparaties verzorgen, maar ook binnen een redelijke termijn het herstel uitvoeren. Zeker in de huidige markt, waarin de beschikbaarheid van vakmensen beperkt is, een hele fijne manier om relaties te helpen. Als je relatie kiest voor herstel in natura, geef dit aan bij de schademelding. Dan geven wij MainPlus direct een opdracht om het herstel in gang te zetten en wordt er spoedig contact opgenomen met je relatie.
  • Kiest je relatie toch voor het zelf (laten) herstellen van de schade en is het schadebedrag niet hoger dan € 1000? Dien dan in één keer een compleet schadedossier in. Dit zorgt voor een soepele behandeling van de schade. Dat scheelt de klant, jou en ons, kostbare tijd.
    Hieronder verstaan we:
      • originele facturen;
      • offertes;
      • foto's van de schade (zowel overzicht als detail);
      • een goede beschrijving van de gebeurtenis;
      • en een beschrijving van de onstane schade.
  • Heeft jouw relatie stormschade aan een schutting? Kijk dan hier voor een checklist voor een zo vlot mogelijke afhandeling.
  • Adviseer je klant om de juiste maatregelen te nemen om verdere schade te beperken. Het is van belang dat deze maatregelen adequaat ingezet worden.
  • Relaties met auto(ruit)schade kunnen gebruik maken van onze samenwerking met Schadegarant en Glasgarant. 

Werkwijze bij storm Poly
We willen jou en je relaties zo goed mogelijk van dienst zijn. In sommige gevallen handelen wij de schades op een andere wijze af. De werkwijze zoals beschreven in deze nieuwsbrief passen wij toe op schades die onder de calamiteit storm Poly vallen.

Vind een assurantieadviseur

AnsvarIdéa werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.

Postcode
.

{{searchResultText}}

{{advisor.Name}}
{{advisor.Addressline1}}
{{advisor.Addressline2}}
{{advisor.Phone}}
Afstand: {{advisor.DistanceKM}} kilometer
Partnerkantoor